Det er i dag søndag kveld at den 54. kampen for Super Bowl, den viktigste pokalen i amerikansk fotball, vil finne sted! Hvem vil møte denne unike kampen? New England Patriots og Los Angeles Rams -mannskapet.
Hvem er favoritten til Super Bowl 2019?
Alle er veldig nysgjerrige på det kommende spillet mellom New England Patriots og Los Angeles Rams. Hvem har sjansen til å vinne? Bookmakere satser på New England Patriots som det blir tredje deltakelse på rad i Super Bowl. Imidlertid er det ikke bare derfor de er favoritter fordi de i NFL inntar topplassen siden 2001/2002, da de vant SB for første gang. Hvis det er de som vinner det største pokalen i amerikansk fotballverden i dag, blir det deres sjette seier.
[wc_button type = "primær" url = "[wc_button type =" primær "url =" [wc_button type = "primær" url = "[wc_button type =" primær "url =" https://web.facebook.com/ radionorwegia / "title =" Lik oss på Facebook! " target = "blank" url_rel = "" icon_left = "facebook-f" icon_right = "" position = "center" class = ""] Lik oss på Facebook! [/ wc_button]
Halvtidsshow!
Hva er Halftime Show? Dette er en av de viktigste delene av hele Super Bowl -arbeidet. Det er en konsert som alle deltakerne på arrangementet venter på, men også millioner av seere foran fjernsynsapparater, fordi kampsendingen vil være tilgjengelig praktisk talt over hele verden. Uansett hva det kan høres ut som, er Super Bowl en av de største musikkhendelsene som sendes på TV. I år skal bandet opptre på scenen rødbrun 5!
Fantastiske annonsepriser
Med tanke på at Super Bowl er så viktig for amerikanere, ønsker mange bedrifter å bruke denne begivenheten til å annonsere for merkevaren deres. Kamparrangørene er godt klar over at SB vekker enorm interesse fordi det kan tiltrekke seg over 100 millioner TV-seere. Som et resultat er annonseprisene ublu. Det viser seg at en 30-sekunders plass som vil vises under den 54. Super Bowl vil koste mellom $5,1 og $5,3 millioner. Forresten, i 2009 var prisen for samme spot "bare" USD 3 millioner. Årets arrangement har den dyreste reklamen i hele sin historie, spørsmålet er hva som skjer neste år?