Alle kjenner disse merkene. Det er ingen tvil om at dette er den første ligaen på bilmarkedet. Hver ny bilmodell produsert av disse japanske produsentene er virkelig unik. Japanerne gleder seg først og fremst med sine innovative ideer og friske tilnærming til selve industrien. Av denne grunn er informasjonen om sammenslåingen av disse fem merkene en stor begivenhet i bransjen og lar oss ha store forhåpninger angående effektene av denne fusjonen. Et felles kommunikasjonssystem for alle typer biler fra disse produsentene vil snart bli laget. Hvordan ser verket ut? Når vil den første programvaren se dagens lys?
Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Mazda kan være et gjennombruddsmoment ikke bare for den japanske bilindustrien ...
En felles standard for en ny generasjon multimedie- og kommunikasjonssystemer i bilen basert på internettilkobling forventes å forbedre bruken av tjenester og all programvare. Det er viktig at selve funksjonen er tydelig på alle modeller. Det skal være funksjonelt, nyskapende - først og fremst med tanke på komforten til daglig bruk. Vil denne planen tre i kraft og fungere? Vi venter!
Japanske produsenter ønsker å gå et skritt videre og tilby en ny kvalitet ...
"For øyeblikket utvikler individuelle bilprodusenter uavhengig multimedie- og kommunikasjonssystemer om bord. Selv når biler av forskjellige merker er utstyrt med multimediasystemer med samme tjenester og funksjoner, for eksempel et fjernkontrollsystem, utvikler hvert selskap dem i henhold til sine egne konsepter og standarder. Internett -applikasjoner og tjenester i biler er en av de fire søylene i den grunnleggende transformasjonen som for tiden blir bilindustrien, kjent under akronymet CASE (tilkoblet, autonom / automatisert, delt og elektrisk), målt, noe som betyr utvikling av multimediasystemteknologi med internettjenester, autonom eller automatisert kjøring, bil eller reisedeling og elektrifisering av stasjoner. Utviklingen av internettjenester i biler skjer veldig raskt med fremskritt innen skyteknologi, tingenes internett, big data og kunstig intelligens. " (kilde: Automotive Interia.pl).
Først av alt, heve standarden ...
Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Mazda vil understreke:
- felles utveksling av informasjon og data mellom biler,
- forbedre kvaliteten og hastigheten på tilkoblinger,
- forenkle dataregistrering og oppdatering,
- redusere belastningen på utviklingsteam.
Hvordan vil dette "forholdet" fungere i praksis? Vi regner med stor suksess!
Ikke vent! Les videre! Amerikansk vaksine og angst for den andre dosen ...